zondag 22 juni 2014

GO r NO GO: Slipons

Hee allemaal, in de GO  r NO GO rubriek gaan wij vanaf nu ongeveer 1x per 2 weken een nieuwe trend voorleggen en onze mening er over, en dit keer, jullie hebben ze vast al gezien, de slipons schoenen. Simpel, casual maar toch trendy worden ze genoemd. Wat vinden jullie ervan? Klik op meer lezen voor mijn mening.

F


Zelf hou ik van een stoere stijl, hipster stijl vind ik geweldig. Deze schoenen zijn makkelijk te combineren en leuk bij bijvoorbeeld shorts of baggy jeans, maar ook gewone skinny jeans. Zelf vind ik de schoenen niks voor mij, ik hou meer van stoerdere schoenen en niet van chic. Deze schoenen zijn zo'n 'leuk bij iemand anders' gevalletje voor mij. Bij outfits met slipons op weheartit vind ik ze te gek, vooral deze hier onder. Maar ik weet zeker dat als ik ze aantrek ik daar heel anders over denk.

Slipons

Ook denk ik met mijn maatje 39 dat ik er hele grote voeten in ga krijgen, omdat ze best wel plat op de grond liggen en geen dikke zool hebben denk ik dat ik er snel platvoeten in ga krijgen. En dat wil ik natuurlijk voorkomen.

Dus, mijn mening. Leuke schoenen, maar niet voor mij. Voor mij zijn ze tè simpel en te chic. Ik hou meer van schoenen die niet iedereen aan heeft en ik ga daarom niet mee met deze trend. Wat vinden jullie van de slipons?

Stiekem vind ik deze hieronder tòch wel heel erg gaaf. De prijs van originele slipons is trouwen 79,99.

slipon

Liefs, Kim.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten