zondag 22 juni 2014

New in: HUF socks

Hee allemaal, een fashion item waar ik al heel lang op aasde waren de sokken van HUF. De super foute sokken met wietplanten erop die ik ontzettend veel verschillende leuke kleuren te koop zijn. Eindelijk heb ik dan een paar kunnen bemachtigen.

Huf

Ik liep langs de supervet met Joanne, we keken in de etalage en zagen ze hangen! Ik was superblij en ben naar binnen gelopen en heb dit paar uitgekozen hierboven op de foto. Ik rekende ze af, 14,95 moest ik betalen, aaahhh super duur voor sokken natuurlijk. Maar ik zie dit meer als een mode item, en niet als gewoon een paar sokken.

Ik heb ze al heel vaak aangehad en ik heb wat foto's gemaakt, ik heb ze gecombineerd bij een short en mijn nike airforce in white.

Huf

En hier de hele outfit.

Selfie

Jullie gaan vast nog wel ootd's zien waarbij ik deze sokken draag. Want ik ben er super blij mee. Deze kleuren wil ik ook graag nog aanschaffen:

HUF Plantlife Socks Navy Heather Pink 1HUF Plantlife Socks Glow In The Dark Black Green Pink 1


Wat vinden jullie van deze sokken?

Liefs, Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten