dinsdag 24 juni 2014

How to: Tumblr room

Hee allemaal, ik weet waar ieder meisje wel van droom. Een mooie kamer net zoals we die op tumblr zien. De kamers zijn altijd perfect opgeruimd, mooi gedecoreerd en gewoon te gek! Ik heb in dit artikel wat tips hoe je je kamer ongeveer zo kunt krijgen, alleen de oppervlakte van je kamer kan je natuurlijk niet veranderen.



De kamer hierboven vind ik een heel goed voorbeeld. Gave spiegel, trendy lamp en het bed is perfect 'niet opgemaakt''. Dit zie je heel vaak in tumblr kamers, een bed slordig of niet opgemaakt ziet er gewoon leuk uit en is een absolute trend.

Hier onder een leuke makeup tafel voor de beauty lovers onder ons.Netjes georganiseerd, en een doorzichtige stoel met een kussen, clean maar toch heel mooi en leuk.



De foto hierboven heb ik zelf gemaakt, dit noem ik inspiration papers, het zijn gewoon A4 vellen waar ik leuke plaatjes van tumblr op heb geplakt. Telkens als ik hiernaar kijk word ik vrolijk, zelf heb ik ze in zwarte lijsten gedaan en in mijn kamer op mijn bureau en nachtkastje staan.

 Ook deze foto hierboven heb ik zelf gemaakt. Parfum is een echte must have voor een meidenkamer. Zet ze mooi op bijvoorbeeld een spiegel zodat de flacon spiegelt in de spiegel, dit vind ik zelf een heel mooi effect. Of zet ze bij je wastafel (als je die hebt), parfum staat altijd heel chic en glamorous.

💕



Ook andere beauty producten kun je leuk neerzetten in je kamer. En wat lekkere snacks om te eten met vriendinnen mogen ook niet ontbreken!














😍

Lets go somewhere ❤️

Deze vond ik zelf heel erg leuk! Plak wat foto's boven je bed, je kunt hier ook een soort bucketlist van maken, foto's van dingen die je allemaal nog wil doen in je leven of hebt gedaan, super leuk, origineel en persoonlijk, zo is je kamer echt van jou!

En natuurlijk in een echte tumblr kamer kunnen mason jars niet ontbreken, dit zijn glazen potjes waar je leuke dingen in kan stoppen zoals bijvoorbeeld hier onder op de foto.

Three Mason Jars, Painted Mason Jars - Rustic Style Mason Jars -- Lime Green, Black and Bright Pink

Room

Ik hoop dat jullie hier wat aan gehad hebben.

Liefs, Kim.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten