vrijdag 13 april 2012

Essence LE Fruity nail fruits

Heee allemaal. Ik liep vandaag zoals gewoonlijk weer even het kruidvat binnen en zag de nieuwe LE van Essence. En ik wist zeker dat ik deze nail fruits mee moest nemen, of ook wel fimo canes. Later komen nog foto's als ik ze op mijn nagels heb.
het doosje




















Dit is hoe ze eruit zien. Ik vind ze er heel schattig uitzien met het leuke logo Fruity erop, het doosje er omheen is ietwat saai maar past er wel bij. De collectie fruity is gebasseerd op fruit en ook is er nagellak met soort pitjes (wat in de winkel glitters bleken te zijn, en daarom heb ik ze dus niet meegenomen). Wat ik denk ik morgen nog wel ga kopen is de scented topcoat of ook wel lekker ruikende topcoat. Mmmm..... wat nu ook bij kruidvat is, is de 1+1 gratis actie op alle make-up en naggellak van de bijbehorende make-up merken. Alleen op 13 en 14 april. Wees er snel bij want het gaat snel!


Er zit ook nog een kleine lijm bij met ook het leuke logo Fruity.

de inhoud van het doosje

















In het potje zitten 6 verschillende nail fruits; namelijk een aardbei, sinaasappel, bloedsinaasappel, kiwi, citroen en passievrucht. De enige die ik mis zijn de meloentjes, helaas, misschien de volgende keer.
de soorten












Ik vind dit een leuk setje om leuke cutie nails mee te maken.

1,99,- bij de kruidvat & trekpleister

( foto's als ik ze draag komen later )

xxxxx



Geen opmerkingen:

Een reactie posten