zaterdag 14 april 2012

Nieuwe make-up kwasten Hema

Heee allemaal sorry dat er vandaag geen artikel online is gekomen, maar ik voelde me niet lekker dus vandaar. Maar ik heb toch nog even een artikel voor jullie over de nieuwe Hema make-up kwasten. Waarvan ik er 1 heb meegenomen namelijk de poederkwast waarvan ik een nieuwe nodig had. De kwast die ik heb meegenomen kostte 4,-.

de kwast zelf




















Dit is de kwast, hij is mooi lakwit en heeft voor de haren een metalen huls om de haren te beschermen tegen uitval. En de haren lopen van wit naar zwart, wat ik persoonlijk er heel mooi uit vind zien.

Normaal zijn de kwasten van de Hema gemaakt van een nogal ruwe textuur. Maar met uitzondering op de nieuwe collectie, want deze zijn gemaakt van een hele zachte syntetische haren (net als de essence en catrice kwasten die ik heel fijn vind). Dus Hema heeft haar kwasten heel erg verbeterd, voorheen bracht ik mijn poeder aan met een kabuki brush van Catrice, maar deze is ook best ruw. Dus vandaar dat ik deze heb gekocht en even aan jullie laat zien.

Ook hadden ze van deze nieuwe kwasten een oogschaduw, blush en korte poederkwast en een foundation kwast maar die heb ik niet gekocht, en heb ik helaas geen foto van op internet kunnen vinden......

de kwast met een zicht op de kop van de kwast
de haren van de kwast
De kwast is ontzettend zacht en fijn met het aanbrengen van compacte poeder of losse poeder. Ik weet niet of jullie de kabuki kwast van de Hema hebben gezien, als jullie die gezien of misschien ook gevoelt hebben weet je hoe deze kwast ook voelt. Erg fijn dus.

Ik breng mijn Maybelline Dream Matt Powder altijd graag aan met deze kwast omdat hij net genoeg oppakt en niet te veel, dat werkt erg fijn.
de kwast met dream mat powder
Met poeder op de kwast






















Zoals je hier op de foto's kunt zien pakt de kwast niet overdreven veel poeder op en dat werkt fijn.
Deze kwasten zijn echt aanraders en ook nog eens ontzettend goedkoop, ik ben benieuwd of de haren over een tijdje niet uitvallen. Dat horen jullie dan nog wel.

Poederkwast Hema: 4,-


Liefs, Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten