maandag 28 mei 2012

Baby poeder als gezichtspoeder?

Afgelopen weekend was ik op vakantie zoals jullie hadden kunnen lezen, dus vandaar een tijdje geen artikels. Maar nu heb ik er weer een. Veel plezier! Ik denk dat jullie er misschien wel al van gehoord hebben. Maar in dit artikel ga ik jullie wat bijbrengen over wat je met babypoeder kunt doen. Het is een erg goedkoop idee. Dus wil je het weten? Klik op lees meer. Oh Baby!













































Ik zal maar even snel vertellen. Nou Kim, wat kan je nou met dat witte poeder wat je op de fluweelzachte billetjes van je baby smeert? Nou, misschien raad je het al. Je kunt babypoeder erg goed gebruiken als gezichtspoeder.






















Het dure make-up merk MAC heeft ook een poeder in haar assortiment. Genaamd de MAC prep+prime powder. Deze poeders zijn erg duur en zijn makkelijk te vervangen door babypoeder. Wat ook nog een voordeel is dat de poeder goed is voor je huid. Het maakt je huid zacht en mat maar je huid kan nog steeds goed ademen. Gewone gezichtpoeder verstopt de poriĆ«n en dat veroorzaakt weer puistjes en dat wil je niet.






















Tik gewoon een beetje op de rug van je hand. En ga er met een grote poederkwast overheen. En verdeel de poeder over je hele gezicht. Wat houd je over? Op je hand niks, maar op je gezicht een mooie matte finish. Desnoods kun je een potje van een oude losse poeder vullen met deze poeder. Ik heb deze babypoeder voor 2 a 3 euro gekocht, bij de drogist. Een erg goedkoop alternatief dus!

Ga jij het proberen?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten