vrijdag 25 mei 2012

Superdrug aankoopjes

Ik heb eventjes 2 gezichtsproducten geshopt van het merk superdrug. Superdrug is eigenlijk een drogisterij in de UK en is super populair. Maar sinds kort verkoopt Trekpleister wat producten van het budget merk. Waaronder deze 2 producten die ik vandaag heb geshopt. Lekker budget ook!











































































Ik heb 2 producten van de tea tree lijn gekocht. Ik heb deze 2 producten al getest en vooral deze blended oil werkt ontzettend effectief en fijn, hij maakt je huid ontzettend zacht en minder rood. Erg fijn dus.

Ik heb deze blended oil (gewoon een tea tree olie) voor 1,80,- gekocht, omdat er ook nog 40% korting was op het gehele superdrug assortiment. So cheap!

Als je de olie met de normale prijs koopt betaal je 2,99,- alsnog erg cheap.

Tea tree moisturizer























Dit is een moisturizer. Een moisturizer ( jezus wat een woord zeg. ) is een voedende crème, met extra verzorging voor je huid. Deze moisturizer heeft ook nog een anti- acne werking. Door de tea tree wat erin vermengd zit. De meeste mensen vinden tea tree een vieze geur. Maar ik vind er niks verkeerds aan.

En als je de geur haat, raad ik je het product alsnog aan want hij werkt heerlijk. Maar dat is niet het enige, want de tea tree geur wordt minder 'vies' gemaakt door de mintgeur die er ook nog aan zit.

En de mint zorgt voor een uitdrogende werking op de puistjes. Maar de crème droogt je huid zeker niet uit. Alleen de puistjes.

Ik heb deze moisturizer gekocht voor 2,40. Maar ook met korting. Zonder korting kost deze volgens mij 3,49 of 3,99. En dat is erg goedkoop.



















































2 opmerkingen: