zaterdag 9 juni 2012

Review - Chanel bronze universel

Vandaag heb ik een artikel over mijn allerfijnste bronzer. Ik heb de foto's van google want mijn eigen bronzer is al gebruikt, en dat is echt een ramp voor een mooie foto. Maar toch, hij is gewoon zoo fijn. En dat wilde ik echt even met jullie delen.


























De bronze universel is een crème bronzer, de textuur is moeilijk te beschrijven want het is niet zomaar een crème bronzer - het is niet plakkerig of vettig, het is erg glad. Het heeft een satijnachtige uitstraling en is ook vergelijkbaar met een fluwelen afwerking.

Dit is echt een superfijne bronzer met een creme textuur. Hij werkt zoo ontzettend fijn. Je breng je foundation aan (of niet). En smeert deze bronzer op de jukbeenderen, om ze mooi te shapen. 


De kleur is een diep bruin / brons, zonder glans en een gouden ondertoon.

Zo ziet mijn pot er nu nog uit: 



Hier zijn de swatches


Hier uitgeblend met mijn vinger


Ik kan eerlijk zeggen ... 
Dit is mijn favoriete meest perfecte bronzer OOIT, ik heb altijd een hekel aan producten in poedervorm en ik ben echt mezelf aan het trainen met bronzer aanbrengen. Ik hou van de kleur als het lijkt zo vanzelfsprekend, de toepassing, de consistentie en het is langdurige prestaties op mijn huid. Oh en duidelijk de prachtige Chanel verpakking helpt ook! :) Ik voornamelijk gebruiken voor het brons, die ligt voor de hand, maar het kan ook worden gebruikt om de contouren of zelfs als een blos. Dit zou bijna alle huidtinten aan te passen, wordt een lichte hand nodig is voor eerlijker tonen en een zwaardere hand voor donkere tinten. Om te solliciteren ik voor het eerst een Mac of een Sigma 268 gebruikt, maar raakte zeer geïrriteerd als ik zag de haren te bouwen op mijn bronzer als gevolg van het afstoten. Ik haat het plukken ze uit. Daarom vond ik dat de beste methode voor mij is het gebruik van de Everyday Minerals platte bovenkant Kabuki kwast zoals ik heb absoluut geen verlies mee. Het enige nadeel is het product is zo groot dat het maakt het een beetje dik voor op reis. Een reis grotere versie zou leuk zijn. Chanel kennis te nemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten