woensdag 22 augustus 2012

Nieuwe lay-out

Zoals jullie misschien wel hebben gezien, heb ik de lay out van mijn blog verandert. Ik heb een tijdje op een andere blog gewerkt namelijk: borntobekim.wordpress.com maar daar ben ik mee gestopt omdat ik ten eerste weinig bezoekers had & alleen maar pesterige comments kreeg. Er zat wel 1 voordeel aan wordpress, en dat was dat het makkelijker werkt en netter werkt, want bij blogspot heb je meestal dat er midden in je bericht een enorm leeg stuk tevoorschijn komt, terwijl je dat niet eens wilt. Of dat de letters in de kop van het bericht oppeens heel erg klein worden. Maar ik hoop dat blogspot daar snel iets aan doet of al heeft gedaan, want dat werkt erg vervelend en irritant.

Ik ga dus weer volop posten op deze blog, en ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden. Bedankt voor het lezen en begrip.

Liefs, Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten