dinsdag 16 oktober 2012

Nieuw ofja ...? + Music

Helloo people!

Misschien kennen een aantal van jullie mij nog wel , Mijn naam is Yvet.
Ik heb al eerder een tijd geschreven voor Kim. Voor mensen die mij nog niet kennen
ik ben 16 jaartjes jong. Woon in het altijd mooie Limburg en zal af en toe een artikel uploaden voor Kim.
Ook eigenlijk vandaag tot en met vrijdag 19 Oktober. Want op het moment dat dit artikel online komt zit Kim in Londen. Hoe leuk ! Gisteren in de trein naar Rotterdam werd ik gewhatsappt (als dit een woord is) door Kim of ik nog eens artikel zou willen maken. Ofcourse was eigenlijk het eerste wat ik dacht. Maar eenmaal in Rotterdam zocht ik maar naar inspiratie en dat heb ik eigenlijk niet gevonden. Zelfs niet van die ontzettende drukte bij de Primark. Waar meer tassen in de winkel zijn dan mensen.  Maaaaaaár  morgen beloof ik dat er een fatsoenlijk artikel online komt HAHA ... (dat was het moment dat mijn lachkick begon..). Als jullie ideeën hebben voor mij laat ze achter in de reacties!

Om toch nog een beetje rust te vinden in onze al te drukke vakanties hieronder een aantal nummertjes om bij te komen.

Rihanna - Diamond

                          

Waauwwie , Rihanna of moet ik zeggen Robyn rihanna Fenty wat kan jij liedjes goed over brengen op mensen. Met me eens of niet ? In 2005 begon Rihanna met covers uitbrengen zoals Pon de Replay waar ze later mee bekend is geworden. Op haar 24e levensjaar komt Rihanna dan eindelijk met een nummer waar ik persoonlijk van denk Rihanna je hebt het voor elkaar gekregen.


Trijntje Oosterhuis - Knocked out


15 September 2012  is dit nummer uitgekomen van Trijntje Oosterhuis die de meeste wel zullen kennen van Unicef waar Judith Katrijntje Oosterhuis vrijwilliger is. Een van haar meest bekende programma's is misschien wel The voice of Holland waar ze Angela Groothuis opvolgde als coach.

Adele - Skyfall 




Een zwaardere toon qua hoogtes van de stem dit spreek juist mij wel aan ! Adele maakte dit nummer voor de James Bond film. Deze film komt Oktober 2012 uit (Bijna dus). Ook voor James Bond is er een mannen parfum uitgekomen namelijk : 007 James Bond. Ik heb hem al getest bij mijn parfumerie en voor heren/mannen is deze nog niet eens heel verkeerd!

PSY - Gangnam Style  


Hoe zou het toch kunnen dat deze ook in mijn lijstje staat , Toevallig dat dit nummer al een aantal weken volgens www.top40.nl op nummer 1 staat. Een tof nummer om eens lekker los op te gaan wil ik het wel noemen. Gangnam Style is een singel uit gebracht door een Zuid-Koreaanse zanger/rapper. Gangnam style kwam op 15 Juli 2012 uit en heeft al in veel landen in de Top 40 gestaan. 

Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden. 

Liefs Yvet.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten