woensdag 17 oktober 2012

REVIEW: ACTION MINERAL PRESSED POWDER

Vandaag heb ik dan de review over mijn geliefde gezichtspoeder van de Action. Ja, action...je zult misschien denken....Dat is zo goedkoop, dat kan toch niet goed zijn? Nou, toch wel! Deze poeder is echt super fijn en lekker goedkoop zoals we gewend zijn van de action.






























De verpakking ziet er prima uit, mooi, simpel en strak. Eigenlijk niet eens zo lelijk. De poeder is van het merk MAX, het lettertype en de tekst op de verpakking hadden wel wat leuker gekunt want het is nogal saai. Maarja.. wat wil je voor nog geen 2,-

Prijs: 1,69 bij de Action.

De poeder heeft een dubbele verpakking. Onder het bovenste klepje zit een....euh...hoe noem je zo'n ding....een poederpuff ofzo? Nouja, zoiets. Waarmee je dus de poeder kunt aanbrengen en dat werkt ook erg fijn. 

In het onderste klepje zit dus de poeder en een spiegeltje.



























De poeder geeft een mooie egale teint, niet 'cakey' maar gewoon mooi. Ook dekt de poeder erg goed, hij kan makkelijk wat oneffenheden en puistjes bedekken. Maar voor een grote rode pukkel of wat hele grove poriƫn zou je toch eerst even wat foundation of concealer moeten aanbrengen.



























Ik heb volgens mij de lichtste kleur die er te vinden was. Ook zijn de producten van de action dierproefvrij zoals je op de afbeelding hierboven kunt zien staat er een konijntje met daaronder cruelty free. Dus dat is sowieso ook een pluspunt!

Dit is al mijn 2de poeder die ik heb gekocht van deze. Bij de andere heb ik al flink de 'pan/tip' geraakt dus toen ik bij de Action was heb ik gelijk een nieuwe meegenomen.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten