donderdag 18 oktober 2012

Shoplog + Review !

Hoi meiden ,
Eergisteren beloofde ik jullie een artikel volgens het schema wat een beetje uitgebreider was dan eergisteren. Vandaag stond er op de planning dat er een review online kwam. Om het wat uitgebreid te maken heb ik ook een shoplog vandaag ging ik namelijk even lang bij het Kruidvat en daar heb ik een aantal spulletjes gekocht. 















Gekocht heb ik : 

Catrice prime and Fine translucent loose powder.   € 5,49
Catrice Blush 040 Think Pink                                 € 3,49 
Catrice Prime and fine Illuminating Base                  € 4,99
Catrice Multi colour Compact powder Lighter Skin € 4,49
L'OREAL Mega-Volume Collagene 2                     € 10.- (actie Kruidvat)
Kruidvat Nagellak remover                                     € 1,55 +/-


L'OREAL mascara :


Deze mascara geeft aan op hun verpakking dat deze extra mega black mascara 24 hour (dus uur) zou moeten blijven zitten. Ik deed de test. Er zijn een aantal punten waar ik niet heel erg te vrede over was. Zal ik beginnen met het 1e laagje. Nadat ik deze had aangebracht zag je amper verschil tussen 1 laagje en geen mascara. Pas vanaf 2 laagjes krijg je volume , En de mascara droogt heel erg langzaam. Je zou deze mascara kunnen verwachten van een budget merk niet van L'OREAL. Maar in tegenstelling met het goed houden en mooie wimper 24 uur lang , daar hebben ze wel gelijk ik. Ik heb de mascara 17 uur opgehad en zat nog perfect. Hieronder zien jullie nog een foto met 3 laagjes. Van Dinsdag 16-10-2012 tot en met Maandag 22-10-2012 is deze mascara bij het Kruidvat in de aanbieding voor een meeneem prijs van €10.-
3 laagjes met L'oreal mascara.


Catrice Blush 040 Think Pink : 

Deze fel roze blush , wie zou deze nou niet willen hebben. Ik zag hem , ik koop hem , Ik vind hem leuk ! In de swatches die ik maakte bleek al gauw dat deze blush veel pigment bevat. Veel heb ik eigenlijk niet heel erg veel te vertellen over deze mooie blush. Types iets van Catrice en mooi dat is hij zeker te koop bij het Kruidvat voor €3,49. Overigens de BTW gaat omhoog vanaf Oktober dus ik weet niet zeker of alle prijzen nog het zelfde blijven. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat er al nieuwe prijzen zijn.
Swatches Blush 040

En het zal mij ook eens niet gebeuren dat ik met mijn nagel in de poeder prik ! 
Ook deze blush was de dupe van mijn lompig gedrag
040 Think Pink.

Catrice prime and Fine translucent loose powder. 

Deze poeder dient te gebruikt te worden als poeder die je over je foundation of BB cream heen doet.
En dat je gebruinde gezicht langer blijft zitten. Dit was ook pas de eerste keer dat ik dit product gebruik.
Het is gewoon een witte poeder die je doorzichtig ziet op je huid. Ik merk wel bij deze poeder dat mijn huid na een aantal dagen meer vet is. En dat mijn huid na een aantal uren weer blinkt. Maar het is en blijf een budgetmerk en deze poeder kun je kopen voor €5,49 bij Kruidvat.

Catrice illuminating base : 
Nog in de winkel wist ik niet was dit voor product was , ik had helemaal geen idee. Door de nieuwschierigheid heb ik hem dan meegenomen de Catrice illuminating base. Dat is een hele mond vol.
Met de swatch rook hij best lekker voor een tijdje , maar met aanbrengen op mijn huid. Heb ik hem van ellende eraf gehaald wat een vieze smerige geur hangt hieraan. De primer brengt op zich best goed en hygiënisch aan doordat er een klein zwart dopje aan zit (fijn) ! Maar het is een budget product even goed valt deze absoluut niet in de smaak ! Te koop bij trekpleister en Kruidvat voor €4,99

Catrice Multi colour Compact powder Lighter skin :
Een hele mooie bronzer zo ziet het er uit vanuit de buitenkant. Geeft veel kleur af maar voor mijn huidkleur net iets te licht jammer ! Maar zeker wel een aanrader voor mensen met een lichte huidkleur. Maakt de huid mat en met de Catrice prime and Fine translucent loose powder blijft deze ook nog eens langer zitten.Ideaal!

















Ik hoop dat jullie er iets aan hadden! 

Heel veel liefs Yvet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten