vrijdag 19 oktober 2012

Tel je stash !

Hoii meiden !
Wat voor stash heeft dat meisje van Thebeauty ways , misschien zullen dat zich er wel een aantal zich afvragen. Nou dat ene meisje heeft gemiddeld een mega stash. Hij kan dan misschien niet tellen aan een stash van een jarenlange blogger zoals VeraCamillia , BeautyGloss of Misslipgloss om even een aantal bloggers te noemen. Maar vandaag laat ik jullie weten hoeveel ik van alles heb. Welke ik het beste vind en ga zo maar even door. Hebben jullie weer eens wat te lezen.




















H

Hoeveel mascara's heb je ? : Op dit moment heb ik 15 mascara's waarvan merken van budget merken tot Rimmel en L'OREAL gisteren kon je al in het artikel de review van mijn nieuwe mascara zien. Om heel erg eerlijk te zijn , was dit niet mijn beste mascara die ik heb. Deze kost rond de 17 รก 18 euro wat ik persoonlijk best veel geld vind. Was dit ook nog niet eens een hele fijne. Mijn beste mascara die heb ik er 2 een is er van Essence de Curl mascara met de grijzen verpakking en de andere is L'oreal Million Lash mascara met de goud / zwarte verpakking.

Hoeveel oogschaduw's heb je ? : Na lang lang lang tellen ben ik er bij uit gekomen dat ik 121 kleuren oogschaduw heb. En het mooie is dat geen een kleur het zelfde is. Over sommige pigmentatie van kleuren ben ik wat minder te spreken maar dat is zowat met alles. Mijn palette dat ik het meeste gebruik en ook het beste vind is : NYX Oogschaduwpalette in de kleur : 07 Versus . Erg fijn palette maar je kan er alleen aan komen door ze online te bestellen of naar het buitenland te gaan naar Douglas.
NYX oogschaduw palette rond de €10.-
te koop op internet en het buitenland.


Hoeveel eyeliner's heb je ? : Ik heb 15 eyeliner's / potloden voor randjes op mijn ogen te zetten. Alleen jammer is dat ik nooit of bijna nooit eyeliner gebruik. Maar het is gewoon een gevoel dat je dat wil hebben. Misschien hebben meerdere van jullie dat. Een fijne eyeliner kan ik jullie dan ook niet geven. Ik heb er een van Catrice maar daar hoeft maar water aan te komen en hij word groen... Beetje jammer. Voor op het bewegend ooglid vind ik de potloden van Essence wel redelijk fijn.

Hoeveel lipstick heb je ? : Haha , lipstick hiervoor moet ik net goede zin hebben wil het lukken. In mijn stash liggen 12 Lipstick in diversen kleuren. Waarvan ik 1 : 20 dagen er een gebruik. Mijn beste ervaringen qua lipstick zijn met Catrice ! Mooie kleuren zijn : 220 Step red up , 140 pinker-bell , 210 Kiss kiss hibiskiss en voor een nude kleurtje is 010 Be natural fijn!

Hoeveel lipgloss heb je ? : In totaal heb ik misschien wel 20 soorten lipgloss maar op een of andere manier gooi ik lipgloss snel weg als ze ook half leeg zijn. Je smeert het tenslotte wel steeds op je lippen. Uiteindelijk naar een beetje slechten eruit halen heb ik 8 lipglossen over gehouden en dat vind ik wel een mooi aantal. Fijnste lipgloss : Catrice Nude

Hoeveel lipliners telt je stash ? : Heel eenzaam maar mijn stash heel maar 1 lipliner en dat is de zelfde kleur als mijn eigen lippen. Zoals jullie hierboven ergens al konden lezen gebruik ik bijna geen lipstick , glos of liner. Ik vind het ook erg zonde als ik spullen heb die ik nooit gebruik maar sommige merken maken het erzelf na.

Hoeveel foundations telt je stash : Ook foundations zijn bij mij heel erg eenzaam heb er maar liefst 1'tje.
Zielig ! Met foundation heb ik het gevoel dat ik een pannenkoek op mijn gezicht heb liggen. Misschien is dat een rare vergelijking. Maar je hebt dan een rare streep in je nek staat waar je ''masker'' stopt. Ik gebruik liever poeders.

Hoeveel bronzers heb je ? : Bronzers vind ik best lastig om te kopen ze moeten net aansluiten op je huid. Bronzers op dit moment zijn er 4. 1 van die 4 kon je gisteren al zien in het artikel. Deze poeder maakten mijn huid erg licht. Misschien is dit wel een goede bronzer om in de winter te gebruiken.

Hoeveel soorten blush heb je ? : Blush is mijn favorieten make-up , Ik heb er acht. 8 verschillende kleuren blush van Catrice limited edition tot het normale assortiment en ook H&M + DA huismerk. Ook gisteren zat er een Blush bij dat was nummer 040 Think Pink. Zeer mooie blush met een goede pigmentatie!


We gaan verder met nagellak.

Hoeveel verzorgende nagellak heb je ? : Verzorgende nagellakjes die heb ik er 14. Bij deze tel ik nagel verharders , Topcoat , Base-coat , french manicure en ga zo maar even door. Handige basis lakken die niemand in zijn/haar stash kan missen.

Hoeveel gekleurde nagellak heb je ? : Gekleurde nagellak die heb ik in 33 kleuren , soorten en maten. Waarvan er geen de zelfde kleur heeft. Sta ik in een winkel met nagellak en make-up beginnen mijn handen al te jeuken. Maar vanaf nu verdien ik alleen nog nagellak als ik geen nagels meer bijt. Dat is de afspraak die ik een tijdje geleden met mezelf maakten. Sinds dien heb ik daadwerkelijk geen nagels meer gebeten wat ik van mezelf best goed vind. Misschien is dat ook wel een raad voor jullie. Maak een afspraak met jezelf. Pas dan verdien je iets.

Hoeveel tippainters heb je ? : Tippainters zijn zo handig ! Ik heb er 8 van Essence en 1 van Catrice. Van anderen merken kon ik er geen vinden. Totdat ik vanmorgen op de Action site keek of ze nog een aantal leuke spullen in de aanbieding hadden. Action heeft Tippainter ! Joehoeee maar liefst 3 voor €1,35 en er zijn 6 verschillende soorten settjes. Dan heb je 18 tippainter voor €8,10. Normaal zijn deze veel duurder. Ik zou graag deze tippainters willen gaan testen voor jullie. Maar de Action is best ver weg vanuit mijn huis. Dus als ik weer eens in de stad kom zal ik er zeker meenemen !


Spullen waar ik er maar een enkel van heb zijn : Stempel lakjes voor de stempel set , nagelspreider , Fimo canes , Snijding voor Fimo , slijper , wimpelkruller , lipstick houdertje (voor uitgaan of meenemen).

Heb jij al een je stash geteld ? Laat het even hieronder in de reactie weten hoe groot die stash van jou is ! Wat ook interessant is de waarde van je stash. Misschien is dat wel de ideale opvulling voor een vrije middag. Achteraf zal je schrikken van het eindbedrag. Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Veel liefs Yvet.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten