dinsdag 23 april 2013

DIY: Fringe top

Ik zag deze DIY echt op zoooo veel blogs voorbij komen dat ik hem ook gedaan heb, en ik ga even snel laten zien hoe ik dat gedaan heb. Sorry voor de slechte foto's, ik heb ze met mijn mobiel gemaakt.























'

Wat heb je nodig?
- t-shirt of hemdje
- fineliner
- schaar

Wat ga je doen?

Als eerste gaan we de mouwen eraf knippen, eventueel kun je ook de kraag wat lager maken als die te hoog is. Je kunt zowel de mouwen als de kraag zo ver afknippen als je wilt.








Daarna gaan we met de fineliner een horizontale streep zetten. Tot hier komen de franjes, pas het shirt eerst aan voordat je ze te hoog knipt.
Daarna gaan we de franjes knippen, het maakt niet zoveel uit als de ene breder is als de andere. Daar zie je niks van als hij af is.





Ten slotte ga je nog een beetje aan de sliertjes trekken zodat de randjes omvouwen en het echte sliertjes worden.

Klaar ! :D








Geen opmerkingen:

Een reactie posten