dinsdag 21 mei 2013

Wishlist - Kim

Hey meiden, vandaag een artikel over mijn wishlist. De dingen die ik graag wil hebben en waar ik helemaal verliefd op ben, helaas kan ik het niet allemaal kopen omdat ik niet super rijk ben. Dus dan gaan we maar sparen...



Large



Allereerst wil ik al super lang een mooie lipstick voor everyday, eentje die niet te veel opvalt en een beetje de kleur is van je eigen lippen zodat je je liplijn wat meer kan aanzetten met de lipstick. Ik vind het mooi als je een strakke liplijn hebt, en ja...dat heb ik natuurlijk niet maar daarom kan je het wel 'faken'. Ik heb deze lipstick uitgekozen om voor te sparen, het is een lipstick van MAC in de kleur please me. 18,50



Als tweede ben ik dol op beauty boeken en boeken over fashion waarin ik tips kan krijgen om me op te maken of aan te kleden, ik ben dol op alles wat met uiterlijk te maken heeft en daarom wil ik heel graag de boeken van Lauren Conrad Style & Beauty hebben. Helaas is beauty er alleen in het engels, maarja...is ook nog eens goed voor mijn engelse woordenschat. Beauty kost: 17,95 en Style kost: 14,95

Large

Ik heb pas mijn haar geknipt, het is niet wat ik had verwacht en ik vind het echt niet mooi. Dus ik draag het altijd in een knot. Maar pas had ik bij een vriendin mijn haren gekruld met haar krultang en ik ben dus van plan ook zo'n krultang te kopen maar dan een van Remington, namelijk de pearl wand. Hiermee maak je heel makkelijk pijpenkrullen omdat het een soort stok is waar je makkelijk je haar om kunt wikkelen. 29,95



Ik ben dol op spijkerjasjes, ze passen overal bij en staan stoer maar ook girly. Ik heb pas een spijkerjack gekocht met lange mouwen bij de H&M, nu wil ik er ook een zonder mouwen. Leuk voor in de zomer en niet zo warm. Hieronder een willekeurig jasje zonder mouwen.

Tumblr_masyws8kja1r73lczo1_500_large

Dan als laatste een super lekker parfum, deze is van Abercrombie and Fitch. Het luchtje is unisex en dus voor mannen en vrouwen, het parfum is iets mannelijk maar daarom wel lekker fris maar ook wel vrouwelijk. Dus super lekker. 50 ml kost 66,- A&F Fierce.

Dsc_0753_large

Lots of love, Kim 












Geen opmerkingen:

Een reactie posten