vrijdag 31 mei 2013

June

Hey, mei is alweer voorbij en dat betekend dat de zomer steeds dichterbij komt :D. En dat betekend ook dat de zomervakantie bijna is! Nog een paar weekjes bikkelen en dan is het zover, ik laat jullie mijn planning zien en wat dingen die ik wil gaan doen in juni.

Large

Allereerst vind ik het erg jammer dat ik weinig tijd/inspiratie heb voor de site. Ik wil jullie daarom vragen om achter te laten in de comments wat jullie graag willen zien op L&L. Ik wil sowieso wat zomer outfits gaan maken en misschien een stash update en room tour. Ik weet niet of jullie dat leuk vinden. Laat het maar weten.

Large

Wat ik in juni allemaal ga doen:

Lekker genieten van de zon hoop ik natuurlijk, keihard leren voor school wat natuurlijk minder is. Maar de toetsweek komt steeds dichterbij en aangezien ik havo doe is het best pittig dus optijd leren is een must. Maar bewegen is natuurlijk ook erg belangrijk. Ik ga weer mijn workouts doen en lekker hardlopen in het frisse ochtenzonnetje, heeeerlijk!

En voor de rest lekker naar mn verzorgpaard en artikels schrijven, zonnen & lekker gezond eten en smoothies maken.

Large




Ik hoop dat jullie wat inspiratie hebben voor mij, ik ben namelijk inspiratieloos.

Liefs, Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten